
اگر در جستجوي هديه تعطيلات نهايي هستيد, اين فراري 1962 ممكن است فقط بليط باشد — به شرط آنكه 55 ميليون دلار داشته باشيد. اين برچسب قيمت چشم نواز بسيار فراتر از قيمت فعلي حراج ركورد جهاني 38.1 ميليون دلار است كه در سال 2014 براي نسخه قرمز پرداخت شده است (سابق متعلق به افسانه مسابقه انگليس استرلينگ ماس) از همان 250 مدل GTO. با توجه به جان كالينز, بنيانگذار فروشنده فراري مستقر در ايالات متحده ، Talacrest, كه در حال فروش ماشين است, رنگ كمتر متداول اين مدل بايد در قيمت تفاوت ايجاد كند.وي توضيح داد: "رنگ قابل توجه ، آبي با نوار سفيد - رنگ اصلي مسابقه است و تاريخچه مسابقه در اتومبيل واقعاً خوب است."?وي افزود: "بيشتر GTO ها قرمز هستند - اگر اين مورد را با رنگ قرمز مقايسه كنيد ، خيلي بيشتر از هم متمايز است." علاوه بر اين ، ركورد آهنگ خودرو با نكات برجسته پر شده است. اين پيشرفت در بازار اتومبيل هاي كلاسيك در حال كند شدن امروز بسيار مهم است كه خريداران به طور فزاينده اي از وسايل نقليه انتظار دارند, تاريخچه آنها و مستندات همراه با آن بي عيب و نقص است. دومين مورد از تنها 39 250 GTO كه تاكنون توليد شده است, اين اتومبيل اولين نوع از اين نوع بود كه در يك مسابقه به رقابت پرداخت و موفق شد 17 تريبون كلاس را از طريق رقابت در 27 مسابقه بدست آورد. براساس گفته كالينز, قدرت مشهور ايتاليايي براي زيبايي در طراحي در مارك مشهود است."اين منحني ها ، زيبايي است. يك جذابيت جنسي بزرگ از دهه 50 وجود دارد ، شما بايد تمام ستاره هاي فيلم را بخريد كه فراريس را خريداري مي كنند ، چيزي در مورد فراريس وجود دارد. ".وي واجد شرايط گفت: "اما اين فقط زرق و برق نيست ، بلكه قابليت هاي استثنايي مسابقه نيز هست." ديتريش هاتلاپا ، بنيانگذار گروه تاريخي اتومبيل ، بر نادر بودن به عنوان يك عامل مهم در حفظ حركت قيمت در آب و هواي امروز تأكيد كرد."براي فراري اين بدان معناست كه تمام مدلهاي اواخر سال 1970 به بعد كه تعداد توليد آنها 1000 واحد يا بيشتر است ، در مقايسه با فراريس دست ساز فوق العاده نادر از ارزش كمتري برخوردار هستند
دهه 50 تا اوايل دهه 1970."
منبع