
به نظر مي رسد توييتر بازي طولاني را انجام مي دهد وقتي صحبت از كاربران جديد مي شود. يك سال تغيير تحت رهبري بنيانگذار جك دورسي باعث شده است تا ويژگي هاي كليدي و محصولات جديدي را به خود اختصاص دهد ، اما آنچه هنوز آورده نشده است. افزايش كاربران جديد وفادار."سود توييتر اين است كه لاغر ، متوسط و سريع است. پاتريك موورهد ، تحليلگر استراتژي Moor Insights به NBC News گفت: افزودن مجموعه اي از ويژگي ها مي تواند از آنچه در اين نمايش به نمايش گذاشته است ، دور كند. "[اما] واقعاً فقط يك سال تنها مي تواند انجام دهد."نماد توييتر در بالاي يك پست تجاري در كف بورس نيويورك در تاريخ 27 ژوئيه ظاهر مي شود. توييتر 12 درصد سقوط كرد زيرا شركت رسانه هاي اجتماعي از دست دادن ديگري خبر داد و نرخ پذيرش كاربر همچنان كند است. ريچارد درو / APIn درآمد سه ماهه دوم خود را در روز سه شنبه, اين شركت به طور متوسط 313 ميليون كاربر فعال ماهانه گزارش كرده است — فقط يك درصد سود در سه ماهه قبلي — در كل نه ميليون كاربر جديد از زمان حضور دورسي در سال گذشته. با مقايسه, فيس بوك در همين مدت 164 ميليون كاربر جديد اضافه كرده است. تغيير در Core ProductUnder رهبري Dorsey, كه همچنين به عنوان مديرعامل ميدان وظيفه مضاعف را بر عهده دارد, شركت پرداخت بازرگاني عمومي, توييتر روي پالايش بخش هايي از محصول اصلي خود متمركز شده است. دورسي گفته است كه مي خواهد صبح توييتر را به يك مقصد ضروري تبديل كند, به همان روشي كه مردم هوا را بررسي مي كنند, اين يك بستر ثانويه براي بسياري از كاربران است, گفت Moorhead. "فيس بوك اولين شماست. من فكر نمي كنم كه توييتر شانس بسيار خوبي در اين مركز داشته باشد ، جايي كه مي دانيد همه قرار است باشند."بسياري از تغييرات بر استقبال بيشتر اين سرويس براي كاربران جديد كه احتمالاً قبلاً با سرعت ديوانه كننده آن خاموش شده اند متمركز شده اند. توييتر ويژگي" جدول زماني خانگي "جديد را تنظيم كرده است كه توييت هايي را كه شخص به احتمال زياد به آن اهميت مي دهد ، اهميت مي دهد. اول از وقايع سنتي معكوس جريان. ستاره بلند مدت "مورد علاقه" به يك قلب تغيير يافت و نشانگر "مانند" بود."
اين شركت در تماسي تلفني با خبرنگاران در ماه جولاي گذشته، به عنوان بخشي از شخصيت user's expenditure.New ServicesSince كه در ماه گذشته به عنوان مدير عامل توييتر انتخاب شد، به عنوان بخشي از شخصيت robust كه در ماه گذشته به عنوان مدير عامل اصلي توييتر انتخاب شدهبود، اعلام كرد: "اگر ما يك محصول و ارزش را بسازيم، تبليغ كنندگان و كاربران پيگيري خواهند كرد". اما هنوز هم در حال بازي گرفتن است - - فيس بوك كه يك ۱.۷۱ ميليارد كاربر دارد كه در پاييز جاري براي آزاد كردن وسايل موبايل، تبلتها، كامپيوترهاي شخصي و تلويزيونهاي متصل به آن اميدوار خواهد بود. اين ۱۰ بازي كه در توييتر پخش خواهد شد، همچنين در شبكه تلويزيوني پخش خواهد شد، در حالي كه يك ويديو زنده فوكوس كليدي داشتهاست، در حالي كه گفت و گوهاي پيرامون برخي از the ترين شبكه اجتماعي در سال جاري، از جمله ۶۰۲ ميليون دلار در درآمد - افزايش ۲۰ درصد در طول سال، اما هنوز هشتمين دوره مستقيم رشد آن بودهاست. ميزان تبليغات تبليغاتي نيز در سال گذشته از سوي ۲۲۶ درصد افزايش يافت و به دليل سلطه of Street's - با توييتر نشان داده شد. در روز چهارشنبه سهام بيش از ۱۴ درصد كاهش يافت و حدود ۱۵.۸۲ دلار در برابر بازار در نوسان بود. با اين حال، عليرغم رشد stagnant، توييتر يك ويژگي ارزشمند باقي ميماند: Moorhead انتظار دارد كه تست واقعي آن باشد.
e گفت: " من معتقدم كه وال استريت به سمت راست هدايت ميشود. اگرچه توييتر به اندازه كافي سريع و به اندازه كافي سريع نيست, اگرچه توييتر به تازگي ادعا كردهاست كه اگر يك پرنده آبي كوچك ممكن است يك nest.As جديد پيدا كند, " Twitter ميتواند بسيار بيشتر از آن باشد ", اما يك شكست قابلتوجه در تخيل و تمركز در شركت وجود دارد. بايد به آن نگاه كنيد, انگار كه به صورت حرفهاي توسط يك مدير عامل شركت كامل اداره ميشود."
منبع