
به گفته يكي از سخنگويان كلانتر, هنگامي كه هوندا مدني ۲۰۰۲ به پشت ماشين ديگري در حومه شهر هيوستون سقوط كرد, مقامات گفتند كه اين تاثير معتدل بوده و همه بايد " قادر به راه رفتن باشند ". به جاي آن, يك راننده ۱۷ ساله هوندا كه به احتمال زياد جان سالم به در برده بود, جان سالم به در برده بود و شش اعلاميه به ياد ماندني از زماني كه عمل خدمت اولين بار در 2011.Read More اعلام شدهبود را پيدا كرد. متخصصان ايمني ميگويند كه در سالهاي اخير تعداد تصادفات, جراحات و تلفات در سالهاي اخير مربوط به وسايل نقليه با مشكلات بالقوه تهديد كننده زندگي بودهاست كه هنوز ثابت نشده است. قانون رديابي وسايل نقليه ادعا ميكند كه بيش از ۳۰ ميليون خودرو از اين قبيل خودروها در the ta براي پنهان كردن مشكلات Airbag استفاده ميكنند. جوآن Claybrook, رئيس اداره ايمني ترافيك بزرگراه ملي, كه يكي از منتقدان مكرر پرونده ايمني صنعت خودرو است, گفت: " اين رقم به سرعت بالا ميرود, در حالي كه تعداد زيادي از آمريكاييها به ۵۱ ميليون نفر در سال گذشته رسيدهاند." توليد كنندگان امروزه تلاش ميكنند تا هزينهها - بهبود " اقتصادهاي مقياس " را در صنعت - با به اشتراك گذاري چند مولفه اساسي را كاهش دهند. جنرال موتورز از سوييچ احتراق معيوب متصل به بيش از ۱۲۰ مورد مرگ در مدلهاي مختلف استفاده كرد و منجر به يادآوري ۲.۴ ميليون خودرو در ۲۰۱۴.۸۵ ميليون خودرو در bag ميليون خودرو شد.
بيش از 24 ميليون وسيله نقليه ، توسط 14 خودروساز مختلف فروخته شده ، تحت تأثير فراخوان Takata. مسائل پيچيده ، بسياري از اين وسايل نقليه براي اولين بار بيش از يك دهه قبل فروخته شدند. و ، همانطور كه در مورد هوندا 2002 درگير در تصادف تگزاس بود ، آنها ممكن است از آن زمان چندين بار فروخته شده باشند. رديابي مالك فعلي مي تواند در شرايطي غيرممكن باشد كه يك توليد كننده سعي كند به اصطلاح "577 نامه" ارسال كند,"اصطلاح مورد استفاده براي اعلاميه هاي فراخوان, منعكس كننده اساسنامه فدرال كه آنها را پوشش مي دهد. حتي كشنده ترين نقص هاي مربوط به مدل هاي نسبتاً اخير ، از نظر تاريخي نرخ تعمير بيش از 75 درصد را ايجاد نكرده اند. مشكلات مربوط به وسايل نقليه قديمي, به ويژه مواردي كه جزئي تلقي مي شوند (مانند برچسب درب نادرست كه به رانندگان توصيه مي كند نرخ تورم مناسب لاستيك را توصيه كنند) تا 30 درصد فرو كنيد, بعضي اوقات حتي پايين تر, فقط حدود 27 درصد از وسايل نقليه تحت پوشش فراخوان Takata ثابت شده اند, اگرچه در اين مورد, تعداد كل مدل هاي تحت تأثير آنقدر زياد است كه توليد كنندگان در تلاش براي يافتن قطعات جايگزين لازم هستند. در حالي كه NHTSA به صنعت فشار آورده است تا نسبت به رفع مشكلات ايمني فعال تر عمل كند, مدير مارك Rosekind همچنين به توليد كنندگان فشار آورده است تا هر كاري كه لازم است براي يافتن مالكان انجام دهند و آنها را براي انجام تعميرات مجبور كنند.Rosekind به ما گفت كه مي خواهد نرخ پاسخ را به 100 درصد برساند,ديو زوكوفسكي ، مديرعامل هيونداي موتور آمريكا گفت, كسي كه اصرار داشت اين هدف همه چيز غيرممكن است, اگرچه او اين ايده را قبول مي كند كه شركت وي هنگام سفارش فراخوان هاي جديد بايد بازي خود را ادامه دهد. جنرال موتورز و هوندا تا آنجا كه مشوق هاي مالي ارائه داده اند رفته اند — جنرال موتورز كارت هاي هديه اي را براي افزايش نرخ پاسخ به فراخوان سوئيچ احتراق ارائه داد. نيسان در حال يادآوري نزديك به 47000 اتومبيل برقي برگ 14 مارس است, 201600: 19 به جلو برويد, طرفداران ايمني معتقدند مقررات جديد احتمالاً ضروري خواهد بود. NHTSA از پيشنهادهايي پشتيباني مي كند كه قبل از اينكه صاحبان بتوانند وسايل نقليه خود را ثبت يا دوباره ثبت كنند ، نياز به تعمير دارند. تا كنون ، اين ايده وجود دارد
t پشتيباني لازم را در كنگره به دست آورد. بيشتر بخوانيد: 51 ميليون وسيله نقليه را كه سال گذشته به ياد مي آورد ، ضبط كنيد. گزارش هاي NHTSALawmakers سرانجام يك اقدام طولاني مدت ديگر را در اواخر سال گذشته تصويب كرد. اين قانون به شركتهاي اتومبيل اجاره اي نياز دارد تا وسايل نقليه را از ناوگان خود بيرون بكشند تا زمان انجام تعميرات. قانون اجاره اتومبيل ايمن ژاكلين هوك براي دو خواهر كاليفرنيا كشته شده در تصادف يك كرايزر PT Cruiser كه آنها از Enterprise Rent-a-Car گرفته شده بودند ، نامگذاري شده است. تلاش براي فروشندگان ماشين براي بيرون كشيدن وسايل نقليه استفاده شده از تعداد زيادي از آنها تا زماني كه ثابت نشوند. كشش لازم را به دست نياورد, اگرچه AutoNation خرده فروش مگا در سپتامبر گذشته به طور يك جانبه حركت كرد تا چنين اقدامي انجام دهد."هيچ راهي براي انتظار وجود ندارد كه مشتريان از هر فراخوان ايمني در هر وسيله نقليه اي كه خريداري مي كنند آگاهي داشته باشند يا بدانند, بنابراين ما اطمينان خواهيم داد كه وسايل نقليه ما تمام فراخوان ها را به اتمام رسانده اند,مايك جكسون ، مديرعامل AutoNation گفت: همانطور كه سقوط اخير تگزاس نشان مي دهد, هر وسيله نقليه اي كه با نقص بدون تعمير جاده ها سفر مي كند مي تواند كشنده باشد. تعداد اين وسايل نقليه همچنان رو به رشد است ، اما تاكنون هيچ اجماعي در مورد اقدامات بعدي براي حل اين مشكل وجود ندارد.
منبع