
آل جي آل جي در روز دوشنبه يك طلاي ۲۳ عيار را رونمايي كرد. اين شركت به قيمت ۱۲۰۰ دلار و تنها ۵۰۰ دلار ساخته خواهد شد كه هر كدام از آنها به عنوان " جواهرات بيشتري نسبت به پوشيدني معرفي خواهند شد ". ۹ سپتامبر, ۲۰۱۴۰۰: 43 راهاندازي محصول به اين صورت مطرح ميشود كه سازندگان ابزار شروع به تمركز بر روي نحوه ساخت wearables, به ويژه smartwatches, و مد روز ميكنند. در ماه مارس, اپل از نسخه ۱۸ عيار معدن طلاي ۱۸ عيار پردهبرداري كرد تا خريداران لوكس را به محصول پوشيدني خود جلب كند. اين تركيب از مهارت و تكنولوژي, تكامل طبيعي of است كه بيشتر از يك قطعه سختافزار سبك زندگي در حال تبديل شدن به سبك زندگي است. كريس Yie, نايبرئيس و رئيس بازاريابي شركت مخابرات سيار آل جي, در يك مصاحبه مطبوعاتي كه بيش از سي ان ان نوشته شده بود گفت: " ما فكر ميكنيم اين مسير خوبي براي wearables است و ما ميخواهيم اين تبديل را تشويق كنيم ". بازار پوشيدني به سرعت گيجكنندهاي در حال رشد است, اگرچه از پايه پايين بسيار پايين است. طبق گفته شركت تحقيقات بازار, Shipments در سهماهه دوم با ۱۸.۱ ميليون واحد, يعني حدود ۲۲۳ درصد از ۵.۶ ميليون واحد در طول مدت مشابه سال گذشته, حاصل شد. شركت اپل به عنوان دومين بازيكن با سهم بازار در صدر قرار گرفت.
منبع