
آيا شما به دنبال جهش در كار هستيد؟ درحاليكه برنامههاي شغلي هر فرد متفاوت است، ۹۰ درصد از نسل هزاره جديد ميگويند كه تحرك شغلي و افزايش سالانه عوامل كليدي هستند كه آنها را براي ۱۰ سال آينده در شغل خود نگه ميدارند. Promotions يك شاخص واضح هستند كه شغل شما در حال پيشرفت است و شما براي شركت تان ارزش قائل هستيد - اين تعجبي ندارد كه متخصصان كار به دنبال رسيدن به اهداف شما باشند، ايجاد عاداتي كه موفقيت محيط كار شما را افزايش ميدهد، يك حركت استراتژيك است. در اينجا پنج روش جديد براي اتخاذ اين كار وجود دارد كه شما را به ترفيع شايسته و شايسته شما نزديكتر ميكند. ۱. ياد بگيريد كه چه نوع فردي را كه هميشه يك ميليون ايده دارد، به شما بفروشيد تا آنها را عملي كند؟ وقت آن است كه يك توقف كامل براي اين عادت داشته باشيد. در حالي كه ممكن است موانعي واقعي وجود داشته باشد كه مانع از اقدام شود، يك الگوي روشن از انفعال به شما كمك نخواهد كرد تا اين الگو را بشكنيد، ياد بگيريد چطور ايدههاي خود را به طور موثر بفروشيد و ديگران را سوار شويد. به خودتان يادآوري كنيد كه حتي برخي از مهمترين نامهاي كسبوكار و سياست بايد بفروشند، مذاكره كنند، و پيش از اينكه بتوانند به جلو حركت كنند، انعطافپذير باشند. Micah Pratt، مدير بازاريابي of، توصيههاي زير را ارائه ميدهد: " هميشه يك پرونده كسبوكار براي ايده تان ايجاد كنيد كه به وضوح ارزش كسبوكار و كاربر را بيان ميكند، چه گامهايي بايد براي موفقيت و همچنين اعضاي تيم لازم اتخاذ شود. اگر بتوانيد به طور موثر ارزش و اهميت ايدههاي خود را به طور موثر ارتباط دهيد، بدست آوردن ساير ذينفعان بالقوه روي عرشه براي قرار دادن برنامه شما با يادگيري به فروش yourselfMay ۱۴، ۲۰۱۸۰۳: ۳۷۲. آغاز اجراي انتقادهاي سازنده سازنده ميتواند مشكل باشد. طبيعي است كه وقتي فردي ضعفهاي شما را تشخيص ميدهد، احساس تدافعي داشته باشد. با اين حال، ناديده گرفتن انتقاد ميتواند براي شغل شما مضر باشد " اگر بازخورد سازنده در كار دريافت كنيد، مهم است كه آن را جدي بگيريد و هر چه سريعتر اقدام كنيد.
Debra Boggs ، MSM ، بنيانگذار مربيگري حرفه اي D S مي گويد. وي گفت: "اكثر مديران مكالمات دشوار را دوست ندارند ، بنابراين اگر وقت را گرفتند ، براي آنها مهم است.اگر هدف شما ارتقاء است ، بازخورد مدير خود را پياده سازي كنيد.بوگز مي گويد: "تغييراتي را كه مدير شما درخواست كرده است ايجاد كنيد و سپس به طور دوره اي از پيشرفت خود گزارش دهيد تا نشان دهد كه شما در مورد رشد به عنوان يك حرفه اي جدي هستيد.". وقتي رهبران به دنبال ترويج مردم هستند ، آنها به دنبال كساني هستند كه بتوانند بازخورد سازنده اي بگيرند و بر اساس آن عمل كنند. فرصت هاي رشد هيجان انگيز هستند اما با سطح جديدي از مسئوليت و كار همراه هستند. به همين ترتيب ، مهم است كه افراد ارتقا يافته بتوانند بازخورد بگيرند زيرا ممكن است در طول مسير به مربيگري و اصلاح دوره نياز داشته باشند. بوگز مي گويد: "من شخصاً ديده ام كه متخصصان پس از انجام كارهاي عالي ، تبليغاتي را كسب مي كنند كه بعداً به دليل مقاومت در برابر رشد و يادگيري در نقش جديدشان اخراج شوند.". يادگيريهاي كليدي از عدم موفقيت گذشته را براي بسياري از متخصصان انجام دهيد ، شكست به عنوان يك نشانه واضح از كاستي هاي آنها احساس مي شود. يك مطالعه جديد در مورد كمال گرايي در دانشجويان ، نشان داد كه "انرژي پشت كمال گرايي عمدتاً ناشي از تمايل به جلوگيري از شكست است."اگر بيش از حد به احتمال شكست توجه كرده ايد ، خود را براي رسيدن به اهداف بزرگ بلند مدت خود تحت فشار قرار نمي دهيد - و مديران خوب مي فهمند كه اهداف پرخطر مي تواند به شكست منجر شود. در صورت تجزيه و تحليل بيش از حد و جلوگيري از شكست ، از آن به عنوان ابزاري براي رشد استفاده كنيد. عدم موفقيت مي تواند به شما در كشف اشتباهات قابل اجتناب كمك كند و به شما ياد دهد كه چگونه به جزئيات بيشتر توجه كنيد و نه كارهاي عجله. اگر نمي ترسيد از شكست بخوريد ، مي توانيد خطرات بيشتري را ايجاد كنيد كه مي تواند دانش جديد و ارزشمندي را براي شركت شما فراهم كند. توانايي نه تنها مسئوليت شكست ، بلكه يادگيري و رشد از آن ، يك مهارت ارزشمند است كه شما را از رقابت خود جدا مي كند. Relatedbetterbetter چرا شما بايد شكست را به عنوان بخش اصلي موفقيت تبديل كنيد. Becky Fly مي گويد ، رسيدن به كار روي مديريت TimeTime براي متخصصان مهم است
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * به گفته فلين، حرفهاي بودن توسط انجمن ملي كالجها و كارفرمايان (NACE)به عنوان يكي از مهمترين ويژگيهاي مورد نظر كارفرمايان، و مديريت زمان است كه جز مهمي از حرفهاي گري محسوب ميشود. آمدن به كار در هر زماني در زماني كه يك دليل خوب براي كشيدن دارد قابلدرك است. با اين حال، آنچه قابلقبول نيست اين است كه يك الگوي ثابت براي رسيدن به كار و جلسات تاخير دارد. يك الگو از رسيدن به دير ميتواند ديگران را وادار به سوال كردن و تعهد شما به كسبوكار كند: "اين نشان ميدهد كه شغل شما به اندازه كافي براي شما اولويت ندارد". Dubin ميگويد: "اين رفتار ميتواند نشان دهد كه شما نيازهاي خود را پيش از تيم خود قرار ميدهيد و اينكه شما مسئول و سازمان دهي نشده ايد - نه نوع رفتار مورد ارزش رهبران ارشد". پيشنهاد كنيد كه كارهاي اضافي انجام دهيد و به همكاران خود كمك كنيد كه پروژههاي خودشان را انجام دهند. در طول نشستها شركت كنيد، سوالات فكر كنيد، و در حضور بمانيد، حتي زماني كه با حواسپرتي بر روي ميزهاي ايستاده خود باشيد ميتوانيد memoryApril ۲۴، ۲۰۱۸۰۱: ۰۷۵ را بهبود بخشيد. ديد ديد خود را با LeadersPerhaps ارشد افزايش دهيد تا كار خود را بدون درگير كردن ديگران انجام دهيد. ضروري است كه بتوانيد مستقل كار كنيد، اما هميشه به تنهايي ميتواند براي رشد شغلي مضر باشد. كار كردن با ديگران به شما كمك ميكند تا با گروه بزرگتري از مردم رابطه برقرار كنيد و شما را در معرض ايدههاي جديد قرار دهيد. اگر به تنهايي به تنهايي كار كنيد، تلاش كنيد ديد خود را با ساير اعضاي تيم افزايش دهيد - به خصوص رهبران شركت، تحقيقات نشان دادهاست كه رهبران بيشتر تمايل دارند تا افرادي را كه با مديريت ارشد سازگار هستند را ارتقا دهند، چه با پيوستن به يك نيروي كار كليدي يا volunteeri.
كارتر، استاد باليني دانشكده مديريت و نويسنده "حق (و اشتباه)" ميگويد: " شغلي كه براي شركت مهم است، به روز رساني هاي رسانه اجتماعي آسان است كه به شغل تان كمك ميكند (و يك)۴ مرحله كليدي براي پيدا كردن و snagging - مهارتها و مهارتهاي شما را پيدا كنيد كه ميتوانيد نكات بيشتري مانند اينها را تغيير دهيد؟ اخبار NBC بهتر از روشهاي بهتر، سالمتر و باهوشتر براي زندگي است. براي newsletter ثبتنام كنيد و در فيس بوك، توييتر و اينستاگرام به دنبال ما باشيد.
منبع