چهارشنبه ۲۶ شهریور ۰۴

به عنوان رسوايي , تبليغ كنندگان شروع به زير سوال بردن ارزش

۶ بازديد

در حالي كه ساير مجريان ارشد اجرايي مي‌گويند كه فيس بوك به مشتريان توصيه مي‌كند تا در فيس بوك تبليغ نكنند، يك رئيس آژانس گفت كه فيس بوك به مشتريان توصيه مي‌كند تا به فيس بوك اعتماد نكنند و اينكه آيا تبليغات در شبكه‌هاي اجتماعي روز چهارشنبه ادامه خواهد يافت ". در نهايت، برندها want مثبت‌تري دارند و فيس بوك به نظر مي‌رسد كه چگونه مصرف كنندگان به افشا بيشتر در مورد فيس بوك واكنش نشان مي‌دهند و اينكه آيا اين شركت هيچ قانوني را نقض كرده‌است - از جمله يك حكم رضايت از طرف سازمان تجارت فدرال. واقعاً اميدوارم كه آتش وجود نداشته باشد. اعتبار داشتن و اعتماد بيش‌ترين اهميت را دارند " Helberg مي‌گويد كه فرصت‌هاي تبليغاتي زيادي وجود دارد و فيس بوك مي‌تواند به نقطه اوج برسد كه در آن ارزش آگهي خود can't overcom را هدف قرار مي‌دهد.

او گفت: " اكنون ما مي‌دانيم كه فيس بوك به دليل ترس از فدا كردن رابطه‌اش با فيس بوك، از فرهنگ شركت پيروي مي‌كند. او گفت: " اكنون ما مي‌دانيم كه فيس بوك هر كاري كه لازم است را انجام مي‌دهد براي شركت‌هايي كه سعي در ايجاد شهرت مثبت از طريق فعاليت‌هاي ساخت برند دارند، را زير سوال مي‌برد. او گفت: " به نظر مي‌رسد كه بسياري از منتقدان فيس بوك به دليل منافع رقابتي، فيس بوك را از گوشي خود برداشته اند، اما هيچ‌كس به نظر نمي‌رسد كه به خاطر منافع رقابتي به آن دسترسي داشته باشد. او گفت: " آن‌ها به خاطر منافع رقابتي، اعتماد به مصرف كنندگان را قطع كرده‌اند. مشخص است كه تاثير زيادي بر برندها دارد. تبليغ كنندگان هنوز بر روي كليك و عملكرد فيس بوك قضاوت مي‌كنند در حالي كه برنده‌اي آن‌ها در بلندمدت تحت‌تاثير قرار مي‌گيرند."


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.