پنجشنبه ۲۷ شهریور ۰۴

تلاش براي كار كردن براي دور نگه

۳۲ بازديد
تلاش  براي  كار  كردن  براي  دور  نگه

مالكان نشان‌هاي تجاري كه براي كودكان همه سنين تشكيل مي‌شوند در حال مبارزه با نام‌هاي برجسته مانند Thin نعناع، رول Tootsie و دارچين Toast هستند كه از نيكوتين مايع براي توقف استفاده از برندها استفاده مي‌كنند و در صورت نياز ممكن است اقدام قانوني بيشتري انجام دهند. آن‌ها مي‌خواهند مطمئن شوند كه برنده‌اي خود را براي فروش مواد مخدر اعتياد آور استفاده نمي‌كنند و يا آن را جذاب مي‌كنند و اين بحث را در مورد مجموعه‌اي از طعم‌هاي موجود براي دستگاه‌هاي باتري كه محلول نيكوتين مايع را گرم مي‌كنند و بخار كه مصرف كنندگان تنفس مي‌كنند را برجسته مي‌كنند. اداره غذا و دارو ماه گذشته پيشنهاد تنظيم سيگار الكترونيكي را داد، اما فورا به دليل اين نگراني كه طعم‌هاي مختلف براي استفاده در سيگار معمولي ممنوع است، به دليل اين نگراني كه طعم‌هاي مختلف براي اين صنعت كه سال گذشته به ۲ ميليارد دلار در فروش رسيد، به ميزان ۲ ميليارد دلار كاهش پيدا كرد. كاربران سيگار الكترونيكي مي‌گويند كه اين دستگاه‌ها به هر دو جنبه اعتياد آور و رفتاري سيگار بدون استفاده از هزاران ماده شيميايي يافت‌شده در ايالات‌متحده و بي شماري ديگر در خارج از كشور براي فروش شيشه نيكوتين از تنباكو سنتي گرفته تا كولا در اينترنت و در فروشگاه‌هاي خرده‌فروشي اشاره مي‌كنند كه اغلب تصاويري از خوراكي‌هاي محبوب را به نمايش مي‌گذارند. خانم كلي Parisi، سخنگوي Scouts دختر، در بيانيه‌اي گفت كه استفاده از نام تجاري مانند "نعنا" يا "دارچين" در ذهن خريدار عطر بسيار ويژه‌اي را در ذهن تداعي مي‌كند - كه مترادف با Scouts دختر و هر چيزي كه ما براي غني‌سازي زندگي دختران به جوانان انجام مي‌دهيم، نيرنگ و حيا است.

مساله استفاده غيرقانوني از مارك‌هاي معروف در محصولات سيگار الكترونيكي براي برخي افراد جديد نيست. براي چند سال، سازندگان سيگار، تنباكو رينولدز و فيليپ موريس آمريكا با وب سايت‌هايي كه فروش مشروبات الكلي را مي‌فروخت، با وب سايت‌هاي فروش سيگار الكترونيكي كه بر روي نام و نام تجاري مارلبورو تمركز داشتند، مبارزه كردند. اين شركت‌ها از آن زمان سيگار خود را منتشر كرده‌اند اما بدون استفاده از مارك selling، نام تجاري خود، گفته‌اند كه شركت او بسياري از مايعات خود را به نام‌هايي تغيير نام داده‌است كه مرتبط با برنده‌اي معروف نيستند. برخي از شركت‌ها خواستار توقف استفاده از نام‌هاي تجاري مانند Mints جونيور در نيكوتين مايع خود شدند. در موارد ديگر، شركت گام‌هاي پيشگيرانه براي حذف تصاوير و نام‌هايي همچون خرسي gummy كه مي‌تواند براي كودكان جذاب باشد، برداشته است. - آسوشيتد پرس


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.