پنجشنبه ۲۷ شهریور ۰۴

NTSB: حمل بار كشتي El به كار بر روي Boilers: NTSB

۲۵ بازديد
NTSB: حمل بار كشتي El به كار بر روي Boilers: NTSB

كشتي باري محكوم ال فارو قرار بود هفته ها پس از آنكه سفر نهايي خود را انجام داد ، ديگهاي بخار خود را سرويس كند - كه در آن دچار "نقض هال" و از بين رفتن نيرو در طي طوفان شد و به پايين فرو رفت. محققان روز سه شنبه فاش كردند. جدول زماني كه توسط هيئت ملي ايمني حمل و نقل منتشر شد ، گفت كه در ماه سپتامبر. 11 ، صاحب كشتي از گارد ساحلي اجازه خاموش كردن يكي از ديگهاي بخار را گرفت تا در طي يك سفر مورد بازرسي قرار گيرد. بازرسان سپس توصيه كردند كه هر دو در حين خشك برنامه ريزي شده براي 6 نوامبر سرويس دهي شوند. اما ابتدا ، كشتي مجهز به كانتينر بايد يك بار ديگر اجرا كند - از جكسونويل ، فلوريدا ، تا سان خوان ، پورتوريكو. سپتامبر رفت. 29 ساعت بعد از پيش بيني كنندگان هشدار دادند كه طوفان استوايي جوآكين احتمالاً در يك طوفان دچار نقص مي شود. سي و شش ساعت بعد ، كاپيتان از وضعيت اضطراري خبر داد: يك دريچه منفجر شده بود و يكي از نگهدارنده ها با آب پر مي شد. NTSB گفت: "كشتي واحد پيشران اصلي خود را از دست داده بود و مهندسين نمي توانند دوباره آن را شروع كنند."به نظر مي رسد كه اين يك رويداد بسيار سريع بود."گفت: Marjorie Murtaugh Cooke ، مدير سابق دفتر ايمني دريايي NTSB كه اكنون كار مي كند. براي Robson Forensic.She گفت كه بدون اطلاعات بيشتر دشوار است بگوييم كه آيا مسئله جوشانده نقش مهمي در از بين رفتن پيشرانه دارد. بيل دوهرتي ، كارشناس ايمني دريايي در گروه مشاوره Nexus ، گفت كه وي با اين افشاگري مبني بر اينكه يك ديگ از خط خارج شده است ، سوار شده و سپس فقط چند روز قبل از حادثه دوباره به خدمت گرفته شده است. "خاموش كردن يك ديگ بخار در دريا در فصل طوفان. او گفت: "به دليل طراحي كشتي ، متخصصان گفتند كه نقض در بدنه مي تواند فاجعه بار باشد در حالي كه ال فارو بزرگ بود.". كوك گفت: با يك تابه پر از آب

توضيح داد كه چرا اين دريچه - كه به عنوان " دهانه پلكان " از اندازه نامعلوم در گزارش NTSB قرار دارد باز است , اما كوك گفت كه اگر كاپيتان نتواند كشتي را حركت دهد , حفاظت كمي در برابر باده‌اي طوفاني و هواپيماهاي باربري El FaroCapt خواهد داشت . كاپيتان برآورد كرد : ويليام Hoey / MarineTraffic.comA زمان , كشتي در فاصله 20 مايلي از لبه چشم hurricane's قرار داشت و با موج 10 تا 12 فوتي روبرو بود . پس از سه سيگنال‌هاي شوك الكتريكي , گارد ساحلي و شركت هرگز نتوانست خيلي زود متوجه شود كه زمان زيادي ندارد و در آن زمان او هر فرصتي را براي نجات جانش به دست مي‌آورد , اگر مي‌توانست , و قطعا مردم او , " كوك said.Ther 33 خدمه كشتي بودند كه در اقيانوس اطلس سقوط كرد . هفته گذشته , خانواده يكي از اعضاي خانواده اعلام كرد كه براي جستجوي آب براي كشتي غرق‌شده و دستگاه‌هاي صوتي سفر از راه دور طرح‌هايي را براي جستجوي آب براي كشتي غرق‌شده و ثبت‌كننده داده‌هاي سفر از راه دور ارائه خواهد كرد و اين مي‌تواند به دليل بررسي اوليه آن در ماه مارس و بررسي ديگري در ماه ژوئن باشد . او و machinists


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.